parsfreelancer

اشتراک گذاشته شده با :

فریلنسر

parsfreelancer.ir
دورکاری چیست و چه مزایایی دارد؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و راههای ارتباطی علیرغم اینکه باعث بیکاری بسیاری از اقشار مردم شده، دروازه های  جدیدی نیز برای کسب و کارهای جدید گشوده شد. بعنوان مثال در کارخانه ها بجای نیروی انسانی از روبوت ها استفاده میشود ولی در مقابل آن بسیاری از جوانان که دوره های برنامه نویسی را گذرانده اند برای راه اندازی و ساخت این روبوت ها شغلی بدست آورده اند. در سالهای اخیر از عمده کسب و کارهایی که بسیار پر رونق بوده مشاغل اینترنتی هستند.

این مشاغل شامل ارائه انواع خدمات، فروشگاههای آنلاین، اطلاع رسانی و اخبار، سایتهای دانلود و… میباشند. که هر کدام به شاخه متعدد دیگری نیز تقسیم و متصل میشوند. از جمله مواردی که از حدود 5 سال گذشته بازار آن بسیار داغ شده، دورکاری است. در این مطلب همراه ما باشید تا در این خصوص توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

parsfreelancer.ir
چرا وب سایت پارس فریلنسر بهترین انتخاب است؟

وب سایت پارس فریلنسر را می‌شناسید؟ تا به حال شده که با خود فکر کنید به عنوان یک فریلنسر در کدام سایت به دنبال کار بگردید که هم تنوع شغلی بالا بوده و هم امنیت مالی داشته باشید؟ آیا به دنبال یافتن پروژه‌های مختلف در مدت زمان کوتاهی هستید؟ یا شاید با مشکل عدم پرداخت حق الزحمه توسط کارفرما یا بد قولی فریلنسر رو به رو شده‌اید؟ آیا از مزایای سایت پارس فریلنسر چیزی می‌دانید؟

امروزه وب سایت‌های بسیار زیادی در زمینه فریلنسینگ و دورکاری مشغول به کار هستند، اما گاهی مزایای یک سایت نسبت به سایرین به قدری زیاد است که به عنوان بهترین پلتفرم برای بازار کار آنلاین شناخته شده و طرفدار حقوق کارفرما و فریلنسر است.

parsfreelancer.ir
سیستم پرداخت امن در پارس فریلنسر چگونه کار می‌کند؟

از فواید سیستم پرداخت امن در پارس فریلنسر باخبر هستید؟ می‌دانید که با استفاده از وب سایت پارس فریلنسر برای استخدام فریلنسر یا پیدا کردن کار هزینه خود را به صورت صد در صدی دریافت می‌کنید؟ آیا تا به حال با مشکل عدم پرداخت حق الزحمه توسط کارفرما رو به رو شده‌اید؟

وب سایت پارس فریلنسر که اولین و بزرگترین بازار کار استخدام بین المللی فریلنسر است، با طراحی سیستم پرداخت امن توانسته تضمینی بر دریافت حق حقیقی افراد را فراهم کند. اغل کارفرمایان یا فریلنسرها حداقل یک بار با مشکل عدم پرداخت حق الزحمه یا برعکس عدم دریافت پروژه حتی با وجود هزینه پرداخت شده رو به رو شده‌اند و حال با طراحی سیستم پرداخت امن این مشکل به راحتی حل شده است. اما چقدر از نحوه کار این سیستم باخبر هستید و اصلا می‌دانید چه مزایایی برای شما دارد؟

از آنجایی که کار کردن به عنوان فریلنسر و استخدام فردی که در محل کار شما حضور ندارد، استرس و مشکلات خاص خودش را دارد، لذا بهتر است از یک سیستم امن مانند پارس فریلنسر برای استخدام فرد مورد نظر خود استفاده کنید. 

parsfreelancer.ir
چگونه شانس خود را برای جذب مشتری افزایش دهیم؟

شاید شما هم تجربه این مورد را داشته‌اید که در عین دارا بودن مهارت و تخصص‌های لازم برای موفقیت در زمینه شغلی در جذب مشتری موفق نبوده‌اید و باعث شده شما بی‌کار شوید و پروژه‌ای در دست اقدام نداشته باشید به خصوص اگر فریلنسر هستید بسیار اهمیت دارد که تکنیک‌های جذب مشتری را به خوبی بدانید تا بتوانید از خانه درآمدی معقول و مناسب داشته باشید. در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر به شماه ۹ راهکار برای افزایش جذب مشتری را خواهیم گفت و در صورتی که شما هم موارد دیگری در نظر دارید می‌توانید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

افزایش بازدید و سئوی سایت با انتخاب کلید واژه مناسب

یکی از بهترین راه‌های توسعه کسب و کارهای اینترنتی و به خصوص تجارت های محتوا محور استفاده از بهینه سازی موتور جستجوی گوگل یا همان سئو است. سئوی مناسب کمک می‌کند که وب سایت شما ترافیک بالاتری داشته باشد و در نتیجه رتبه بهتری بدست بیاورد. بهتر است به باورهای غلط درباره افزایش بازدید و سئو سایت دقت کرده و به انتخاب کلید واژه مناسب که یکی از مهمترین نکات اصلی در سئوی متنی است که شما می‌نویسید توجه کنید. استراتژی استفاده از کلید واژه مناسب تاثیر بسزایی در سئو شما دارد و این امکان را ایجاد می‌کند که رتبه جستجو خود را کنترل کنید. علاوه بر این با انتخاب کلید واژه مناسب به راحتی می‌توانید مخاطبان خود را شناسایی کرده و بدانید بیشتر چه افرادی از سایت شما بازدید می‌کنند. بنابراین با استفاده از توزیع مناسب کلید واژه‌های مهم، با گذشت زمان شما توانایی کنترل ترافیک و رسیدن به سطح مطلوبی از بازدید را خواهید داشت.

برای موفقیت در رسیدن به رتبه مناسب گوگل در ابتدا باید بدانید که چطور کلی واژه مناسب و صحیح را انتخاب کنید. با گذشت زمان شما خواهید فهمید که کدام کلید واژه‌ها محبوبیت بیشتری دارند و مخاطبان سایت شما بیشتر به دنبال خواندن مطالب درباره آن هستند. حتی نقاط ضعف خود را شناسایی خواهید کرد و کلید واژه‌هایی را که نیاز به کار بیشتر دارند تشخیص می‌دهید. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا چطور در همان ابتدای کار کلید واژه مناسب را انتخاب کنیم؟

من هم یک تولید کننده محتوا هستم و گاهی برای انتخاب کلید واژه دچار مشکل می‌شوم اما برای پاسخ به این سوال مطلب امروز از وبلاگ پارس فریلنسر را درباره راهنمای کاملی از انتخاب کلید واژه مناسب که می‌تواند کمک خوبی برای نویسنده‌ها، تولید کننده‌های محتوا و همه افرادی که به نحوی با سئو و کلید واژه سر و کار دارند؛ انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم برای شما مفید باشد.

۱. هدف و مفهوم را در نظر بگیرید.

۱. هدف و مفهوم را در نظر بگیرید.

پیش از اینکه به سراغ انتخاب کلید واژه مناسب بروید، مدت زمانی برای فکر کردن درباره اهداف خود از سئو و این که اصلا برای چه می‌خواهید این کار را انجام دهید صرف کنید. بسیاری از شرکت‌ها از سئو برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده می‌کنند که در نهایت منجر به درآمد زایی می‌شود. اما شما برای استفاده از سئو باید اهداف مشخص تری داشته باشید. برای مثال :

با جستجوی کلید واژه مورد نظر، دوست دارید گوگل چقدر سریع به شما نتایج را نشان دهد؟ سئو یک استراتژی طولانی مدت است و گاهی ماه‌ها زمان می‌برد تا به اهداف سئو خود نزدیک شوید. اگر هدف شما در استفاده از سئو تسریع در نمایش نتیجه است، باید کلید واژه‌هایی که کمتر استفاده شده و اهمیت بالایی دارند به کار ببرید. استفاده از کلید واژه‌های یکتا که کمتر رقابتی هستند می تواند باعث افزایش سرعت نشان دادن وب سایت شما در زمان جستجوی آن کلید واژه شود.

مطلب پیشنهادی:  دلایل کم بودن میزان مشارکت در پست‌های اینستاگرام

بهتر است برای مشخص شدن اهداف خود از سئو و انتخاب کلید واژه مناسب به برخی سوالات پاسخ دهید. مخاطبان شما بیشتر دوست دارند چه مطالبی را بخوانند؟ آیا شما برای مخاطبان خاصی مطلب می‌نویسید یا نوشته‌هایتان عامه پسند و همگانی است و هرکس به وب سایت شما سر بزند می‌تواند اطلاعات مفیدی بگیرد؟

به دنبال چه نوع ترافیکی هستید؟ آیا از راه اندازی وب سایت و تولید محتوای خود قصد فروش محصول دارید یا صرفا بر افزایش آگاهی مردم تاکید دارید و یک مجله سرگرمی و دانستنی هستید؟

برای انتخاب کلید واژه مناسب شما باید استراتژی داشته باشید و نمی توانید بدون وجود برنامه ریزی و هدف قبلی وارد دنیای بزرگ و گسترده اینترنت شوید. روزانه هزاران هزار مطلب با یک کلید واژه مشترک در اینترنت منتشر می‌شوند و کار بسیار مهمی است که با انتخاب کلید واژه مناسب بتوانید رتبه بالایی در گوگل بگیرید و در صفحه اول جستجو و حتی وب سایت اول قرار بگیرید. بنابراین پیش از هر چیز اهداف خود را مشخص کرده و بدانید برای چه می‌خواهید بنویسید. با دانستن این موارد به سراغ گام بعدی بروید.

۲. انواع کلید واژه و ترکیب آن‌ها

۲. انواع کلید واژه و ترکیب آن‌ها

زمانی که هدف خود را مشخص کردید و به سوالات بخش قبل پاسخ دادید باید تصمیم بگیرید که بین کلید واژه‌های اصلی (سرخط)  و بلند (عبارتی)  یک تعادل مناسب ایجاد کنید. کلید واژه، عبارتی کوتاه است که معمولا یک تا سه کلمه را شامل می‌شود. به این دسته از کلید واژه‌ها اصلی یا سرخط گفته می‌شود و در صورتی که به درستی از آن استفاده شود ترافیک بالایی را برای سایت شما به همراه خواهند داشت، البته استفاده از این کلید واژه‌ها بسیار ریسکی است و افراد بسیار زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و فضای رقباتی شدیدی میان وب سایت‌ها برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. در حالی که کلید واژه های عبارتی که بیش از سه کلمه دارند برای تسریع در جستجو و استراتژی‌های کوتاه مدت مناسب هستند. به هر حال برای رسیدن به یک سئوی خوب و افزایش ترافیک شما به مطالبی با هر دو نوع کلید واژه نیاز دارید و باید بدانید که چطور میان آن‌ها تعادل برقرار کنید و توزیع کلید واژه‌ها را در تمام مطالب حفظ کنید.

۳. تحقیقات اولیه را دست کم نگیرید!

۳. تحقیقات اولیه را دست کم نگیرید!

زمانی که دو مرحله قبلی را گذراندید و یک طرح ذهنی از هدق خود مشحص کردید وقت عملی کردن اهدافتان است. پیش از هر چیز درباره هدف خود تحقیق کنید. به اصل و ریشه کاری که می‌خواهید انجام دهید فکر کنید و مواردی که ممکن است مخاطب به وب سایت شما جذب شود را بنویسید. در این قسمت لازم نیست بیش از حد وسواس بگیرید اما سعی کنید حداقل روی یک یا چند تابلو استراتژی های خود را بنویسید و موارد مهم، چیزهایی که باهم در ارتباط هستند و اهداف خود را با رنگ‌های مختلف نشان دهید. به کلید واژه‌های سرخط و عبارتی که ممکن است نیاز داشته باشید نیز دقت کنید و آن‌ها را در گوشه‌ای تابلوی خود بنویسید.

مطلب پیشنهادی:  دورکاری چیست و چه مزایایی دارد؟

شاید برایتان جالب باشد اما با خواند روزنامه، مجله و کتاب‌های زیاد می‌توایند کلید واژه‌های مختلفی را پیدا کنید که هم قلم شما را روان تر می کند و حتی گاهی می‌توانید یک عبارت را به شیوه های مختلف بیان کنید. هرچه دامنه لغاتی که می‌شناسید گسترده‌تر باشد در انتخاب کلید واژه موفق‌تر خواهید بود. از موتورهای آنلاین ساخت ملید واژه هم می توانید استفاده کنید. البته لازم نیست که دقیقا عین همان کلید واژه را در محتوای خود به کار ببرید و توصیه ما به شما این است که تنها از این موتورها برای ایده گرفتن استفاده کنید.

بعد از این که کار برنامه ریزی و مشخص کردن همه موارد گفته شده را تمام کردید به سراغ ساخت لیست اصلی خود بروید. تمام کلید واژه های اصلی نیاز دارید را روی برگه‌های متفاوت بنویسید. می توانید از استیکر رنگی استفاده کنید و هر کدام از کلید واژه‌ها که اهمیت بیشتری دارند را با رنگ تند نشان دهید و بعد از آن به ترتیب اولویت پیش بروید.

۴. بهینه سازی لیست!

۴. بهینه سازی لیست!

بعد از درست کردن لیست اصلی یا «مستر لیست» خود، به سراغ  پایین‌ترین موارد بروید. کلید واژه‌هایی که در این قسمت قرار داده‌اید احتمالا نسبت به سایرین ضعیف‌تر بوده‌اند. بنابراین بهتر است لیست خود را بهینه سازی کرده و انتخاب کلید واچه مناسب را اولویت قرار دهید. کلید واژه‌ها را باید از چند مورد بررسی کنید و سپس گزینشی عمل کرده و ضعیف‌ترین‌ها را حذف کنید. معیار گزینش کلید واژه بر اساس مواردی است که در زیر به آن اشاره می کنیم.

حجم جستجو: جستجوی حجم کلید واژه به شما نشان می‌دهد که دقیقا به چه تعداد یک کلید واژه جستجو شده است. یکی از راه‌های مناسب برای بررسی ارزش کلید واژه و حجم جستجوی آن استفاده از پرسش و پاسخ است. اما باید به این نکته دقت کنید که حجم جستجو هر روز در حال تغییر است.

رقابت: بعد از بررسی حجم جستجو، به میزان رقابتی که در انتخاب هر کلید واژه وجود دارد دقت کنید. بین رقابت و حجم جستجو رابطه مستقیم وجود دارد. به این ترتیب که هرچه حجم جستجوی یک کلید واژه بالاتر باشد فضای رقابتی حول آن نیز شدیدتر است و سایت‌های بیشتری از آن کلید واژه استفاده کرده‌اند و طبیعی است که استفاده از چنین کلید واژه‌هایی باعث می‌شود که کار رسیدن به رتبه بالاتر در گوگل برای شما سخت‌تر شود. شما باید بتوانید بین حجم  و رقابت کلید واژه تعادل برقرار کنید تا به ترافیک مناسبی برسید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش ساخت پورتفولیو جذاب در پلتفرم پارس فریلنسر

ارتباط: علاوه بر همه این‌ها، باید به ارتباط کلید واژه و برند تجاری و موضوع وب سایت خود نیز دقت داشته باشید. هر کلید واژه‌ای که انتخاب می کنید باید با موضوع وب سایت شما مرتبط باشد. صرف نظر از این که کلید واژه ترفایک بالا یا پایین به همراه داشته باشد، باید با برند تجاری و موضوع اصلی وب سایت شما ارتباط داشته باشد. برای مثال اگر موضوع وب سایتتان درباره نقد و بررسی تخصصی تلفن همراه است هرگز نمی‌توانید چون تولد نوزاد سلطنتی در بریتانیا جزو موضوعات ترند است و کلید واژه‌اش ترافیک خوبی به همراه دارد، از این مطلب در وب سایت خود استفاده کنید. زیرا باعث از بین رفتن اعتبار شما خواهد شد.

رتبه بندی کنونی: اگر در حال حاضر رتبه بندی خوب یندارید، نگران نباشید. ولی لازم است بدانید که در ابتدای کارکجا قرار دارید. رتبه خود را بررسی کنید و سپس با برنامه ریزی و رعایت همه موارد بالا پیش بروید.

وقت انتخاب است!

وقت انتخاب است!

بعد از رعایت همه موارد، درست کردن لیست مستر، تابلو برنامه ریزی و هر چیزی که برای افزایش و بهبود سئو خود نیاز دارید وقت انتخاب کلید واژه مناسب رسیده است. کلید واژه می‌تواند شمشیر شما باشد و باید شمشیر خوبی برای جنگیدن انتخاب کنید. کلید واژه‌های خط اول دفاع وب سایت شما هستند بنابراین لازم است لیست خود را بهینه کرده و موارد ضعیف‌تر را حذف کنید. با کلید واژه‌های قوی شروع کنید و عنوانین جذابی که شامل این کلید واژه باشند برای مطالب خود در نظر بگیرید.

ممکن است در همان ابتدای کار همه چیز خوب پیش نرود اما هر شکست مقدمه پیروزی است. نا امید نشوید و با استراتژی انتخاب کلید واژه مناسب به مرور زمان به ترافیک خوبی خواهید رسید. به نتایج پیشرفت و توسعه خود در طول زمان دقت داشته باشید و نقاط ضعف را بشناسید و اگر در جایی لازم است تغییری اعمال کنید نترسید و کار خود را انجام دهید. اگر شما هم کسی را می‌شناسید که این روزها با دردسر انتخاب کلید واژه مناسب درگیر است این مطلب می‌تواند کمک خوبی برای او باشد و با اشتراک گذاری آن دوست خود را خوشحال کنید.

ما همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم پس اگر نظری درباره انتخاب کلید واژه مناسب دارید یا راه  حلی می‌شناسید آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

به عنوان فریلنسر چه شغلی داشته باشم؟ قسمت اول
به عنوان فریلنسر چه شغلی داشته باشم؟ قسمت اول

فعالیت به عنوان فریلنسر ، چیزی است که در چند سال اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده و روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد  شغل‌های عادی و روزمره خود را رها کرده و فعالیت به عنوان فریلنسر را به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود انتخاب می‌کنند. دیر یا زود افراد از سر کار رفتن مداوم و خسته کننده از ساعت ۸ تا ۴ بعد ازظهر با حقوقی ثابت، انجام کارهای یکنواخت، محیط اداری خشک و بی روح، رئیس‌های سختگیر و همکاران بد اخلاق خسته شده و تصمیم می‌گیرند که کار خود را رها کنند و به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنند.


فعالیت به عنوان فریلنسر ، مزایا و معایب خود را دارد اما شاید بتوان گفت مزایای آن بیشتر از معایبش است، در این شغل شما خودتان رئیس و کارمند هستید، مرخصی، میزان حقوق، ساعت کاری و محیطی که در آن کار می‌کنند به خود شما بستگی دارد و همه چیز به انتخاب شما خواهد بود. اگر مهارت خاصی دارید و از شغل اداری خود خسته شده‌اید قصد دارید فریلنسر شوید اما نمی‌دانید که از کجا شروع کرده و اصلا در چه زمینه‌هایی می‌توانید به عنوان فریلنسر کار کنید، 

در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر محبوبترین شاخه های فعالیت به عنوان فریلنسر را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. این مشاغل در سراسر دنیا به عنوان بهترین و پر درآمدترین شاخه‌های فعالیت به عنوان فریلنسر است.

۱. طراح UX یا طراح تجربه کاربری

۱. طراح UX یا طراح تجربه کاربری

وظیفه طراح وب سایت چیزی بیش از طراحی محیطی زیبا برای وب سایت شما می باشد که طراح می بایست هیجان و احساسات کاربران شما را در نظر بگیرد و سایت را به گونه ای طراحی نماید تا وب سایت شما ارتباط احساسی برقرار نماید. User Experience - UX شامل رفتار، حالت و احساست کاربر در مورد استفاده از یک محصول و یا سیستم خاص گفته می شود. این روزها اینترنت و استفاده از وب سایت و اپلیکیشن‌های مختلف بسیار محبوب شده است، از آنجایی که مشاغل فریلنسری به داشتن اینترنت و لب تاب و کامپیوتر وابسته است و شما فردی هستید که به طراحی رابط کاربرپسند و محصولاتی که به سادگی استفاده می‌شوند، تسلط دارید می‌توانید فعالیت به عنوان یک فریلنسر طراح UX را انتخاب کنید. محبوبیت یک سایت یا اپلیکیشن زمانی افزایش می‌یابد که دارای محیطی زیبا، جذاب و کاربری بسیار مناسب و ساده و کاربردی باشد، شغل طراح UX اهمیت خاصی برای صاحبان وب سایت‌های بزرگ از نظر سئو و افزایش بازدید، تعداد دفعات دانلود یا خرید محصولات دارد.

به صورت متوسط در آمد یک طراح UX که به صورت فریلنسری مشغول به کار است چیزی حدود ۸۸ هزار دلار در سال و به صورت ماهیانه حدود ۷/۵ هزار دلار است که بسته به فعالیت فریلنسر افزایش خواهد یافت.

۲. توسعه دهنده ASP

شرکت‌ها به دنبال افرادی هستند که به توسعه وب سایت مسلط بوده و در کنار آن بتواند با استفاده از سرورهای قدیمی که شرکت از قبل خریداری کرده، وب سایتشان را به روز رسانی کرده و در قالبی جدید و تازه دوباره راه اندازی کند. به این افراد توسعه دهنده ASP گفته می‌شود و اغلب با استفاده از سرورهای قدیمی یک شرکت که بر اساس HTML5 کار می‌کنند را دوباره طراحی و راه اندازی کرده و مسئولیت‌های دیگری از قبیل پاسخگویی به سوالاتی که در فروم‌های این وب سایت مطرح می‌شود، تامین امینت و دسترسی به پایگاه داده‌های شرکت یا دیتابیس است.

متوسط در آمد یک توسعه دهنده ASP در آمریکا به صورت سالیانه حدود ۹۰ هزار دلار و ماهیانه حدودا ۸ هزار دلار خواهد بود.

۳. توسعه دهنده Shopify

یکی از بهترین زمینه‌های فعالیت به عنوان فریلنسر ، کار به عنوان توسعه دهنده شاپیفای است. توسعه دهنده شاپیفای در واقع سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی متناسب با پلتفرم Shopify طراحی می‌کند که بستری برای تجارت الکترونیک محسوب می‌شود.

این توسعه دهندگان به طور متوسط سالانه درآمدی حدود ۷۷ هزار دلار دارند که هرچه فرد بیشتر کار کند این مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.

۴. ویراستار

یکی از ساده‌ترین و پردرآمدترین شاخه‌های فعالیت به عنوان فریلنسر کار ویراستاری نوشته‌ها است. در صورتی که از قواعد و قوانین نگارش محتوای اینترنتی باخبر هستید یا با قواعد نگارش زبان آشنایی دارید و می‌خواهید در کنار شغل اصلی خود کار دیگری نیز داشته باشید، ویراستاری می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این افراد یک متن را از نظر قواعد و قوانین دستور زبانی، املایی و تایپوگرافی  بررسی می‌کنند و در نهایت متن ویرایش شده را برای شما ارسال خواهند کرد. این شغل برای شروع  فعالیت به عنوان فریلنسر بسیار مناسب است و می‌تواند منبع دوم درآمدی برای شما باشد.

متوسط درآمدی که ویرایشگر یا ویراستار به صورت سالیانه کسب می‌کند چیزی حدود ۴۸ هزار دلا است.

۵. تولید کننده محتوا و کارشناس سئو

۵. تولید کننده محتوا و کارشناس سئو

امروزه یکی از محبوبترین شاخه‌های فعالیت به عنوان فریلنسر ، تولید محتوا است. شاید در ابتدا نوشتن یک متن ساده بسیار آسان به نظر بیاید، اما چنین نیست. یک تولید کننده محتوا باید به صورت مداوم دانش و اطلاعات خود را افزایش دهد، قواعد نگارش اینترنتی، اصول سئو برای افزایش بازدید سایت، بازاریابی محتوا و هدایت ترافیک به سمت وب سایت با استفاده از محتوایی که تولید می‌کند را بداند. تولید محتوا می تواند به صورت منحصر به فرد و نوشتن مطالبی از زبان و تجربه و نظرات خود یا ترجمه شده باشد. هرگز ترجمه تحت اللفظی و کلمه به کلمه برای تولید محتوا مورد قبول نیست. بنابراین بسیار اهمیت دارد که نویسنده دامنه لغات گسترده، مطالعه فراوان، قلم و ذهن خوبی و فعالی برای نوشتن داشته باشد و بتواند بین موضوعات مختلف ارتباط برقرار کند.

یک تولید کننده محتوای ماهر کمک می‌کند تا با نوشتن مطالب خوب، منحصر بفرد و جذاب یک وب سایت در موتور جستجوی گوگل دیده شده و تبدیل به یکی از سایت‌های اول گوگل شود.

به طور متوسط سالیانه درآمد یک تولید کننده محتوا چیزی حدود ۴۱ هزار دلار است.

۶. عکاسی

شاید تصور کنید که فعالیت به عنوان فریلنسر و شغل عکاسی اصلا به هم ارتباطی ندارند اما اینطور نیست و مطالعات نشان داده که از سال ۲۰۱۴ تا امروز تقاضا برای استخدام عکاس‌های فریلنسر نزدیک به ۳۸ درصد افزایش یافته است. این روزها اکثر تلفن‌های هوشمند دوربین عکاسی بسیار قوی و دقیقی دارند و شاید تصور کنید که با وجود چنین قابلیتی هرکسی می‌تواند تبدیل به عکاس فریلنسر شود اما بهتر است بدانید که فعالیت به عنوان فریلنسر عکاس، بیشتر در زمینه تجاری و و عکاسی کالای تجاری کاربرد دارد و منظور از عکاسی فقط گرفتن عکس‌های حرفه‌ای نیست. بلکه فرد باید به کلیه نرم افزارهای ادیت عکس، ساخت بنر، هوش گرافیکی و خلاقیت در طراحی صحنه ، خلاقیت در عکاسی و شناخت رنگ‌ها و بسیاری از موارد دیگر تسلط داشته تا بتواند در شغل خود موفق شود.

با فعالیت به عنوان فریلنسر عکاس می‌توانید به صورت متوسط ، سالیانه درآمدی حدود ۵۳ هزار دلار داشته باشید. بهتر است بدانید هرچه مهارت‌های بیشتری به توانایی‌های خود اضافه کنید می‌توانید درآمد خود را افزایش داده و کم کم شغل ثابت را رها کرده و تبدیل به فریلنسری تمام وقت با درآمد بسیار مناسبی شوید.

۷. انیمیشن سازی

انیمیشن‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارند و در زمینه‌های گوناگون از تولید محتوا تا تبلیغات و موارد دیگر از آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین اگر در انیمیشن سازی مهارت داشته و از ذهنی خلاق برخوردار هستید می‌توانید به عنوان یک فرلینسر شروع به کار کرده و با قرار دادن نمونه کارهای خود در جاهایی که به چشم بیاید پروژه جدید گرفته و درآمد بسیار بالایی داشته باشید. انیمیشن‌ و موشن گرافی‌ها به زبانی بسیار ساده و آسان مفاهیم را منتقل کرده و تاثیر بسیار بالایی در بازاریابی و افزایش مخاطب دارند. گاهی انیمیشنی مناسب که با هدف بسیار هوشمندانه‌ای طراحی شده باشد باعث تبدیل شدن یک نام تجاری به برند می‌شود. همیشه تولید محتوای تصویری جذابیت و تاثیر بالاتری از سایر نمونه‌ها در ذهن مخاطب داشته است.

متوسط درآمد سالیانه برای یک انیمیشن ساز تقریبا ۴۱ هزار دلار است که بسته به فعالیت و کیفیت کار فریلنسر افزایش خواهد یافت.

۸. دستیار مجازی

صاحبان مشاغل و مدیران اغلب به یک دستیار مجازی برای مدیریت کارها، پاسخگویی به ایمیل، جدول بندی قرار ملاقات‌ها، رسیدگی و یادآوری کارهای روزانه و بسیاری از موارد دیگر نیاز دارند. بهتر است بدانید که کار یک منشی و دستیار مجازی متفاوت است و اگر قبلا شغلی به عنوان منشی داشته‌اید و از کار یکنواخت روزمره و سرکار رفتن دائمی، سر و کله زدن با افراد مختلف خسته شده‌اید و محیط کاریتان را  دوست ندارید می‌توانید تبدیل به یک دستیار مجازی شوید که همزمان برای چند نفر کار می‌کند.

دستیاران مجازی به صورت متوسط سالیانه درآمدی حدود ۴۰ هزار دلار دارند که بسته به نوع و تعدا فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند افزایش خواهد یافت.

۹. تحلیلگر فروش

۹. تحلیلگر فروش

یک فریلنسر که به عنوان تحلیلگر فروش فعالیت دارد در واقع فردی است که در مسئولیت شناسایی، بررسی  و تشخیص کیفیت میزان فروش برندهای جدی و شرکت‌ها از راه‌هایی مانند ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به عهده دارد. این فرد باید میزان فروش و محبوبیت یک کالا یا خدمات را از دید مشتری بررسی کرده و نتایج فروش را تحلیل کند. چنین فردی به یک شرکت کمک می کند که نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و با تاکید بر نقاط قوت و تقویت نقاط ضعفی که دارد بتواند به موفقیت بیشتری برسد.

متوسط درآمد سالیانه یک تحلیلگر فروش چیزی حدود ۲۴ هزار دلار است.

۱۰. تحلیلگر داده

یکی از بهترین شغل‌های جهان که در لیست ۲۱ شغل جذاب قرن قرار دارد متعلق به متخصصان تحلیل داده و کارشناسان آنالیز دیتا است. این افراد با بررسی و آنالیز عملکرد یک وب سایت و تاثیری که در اینترنت دارد به راحتی می‌توانند نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و روند کاری برای موفقیت بیشتر شرکت را مشخص می‌کنند. همانطور که می‌دانید این روزها تقریبا هیچ کاری بدون اینترنت ممکن نیست و به همین جهت مشاغل مرتبط با داده، اینترنت و سئو اهمیت بسیار زیادی دارند  و اغلب درخواست برای همکاری با کسانی که در این زمینه یا همه زمینه‌های تسلط دارند بسایر زیاد است.

متوسط درآمد سالیانه برای یک کارشناس تحلیل داده، چیزی حدود ۶۰ هزار دلار است.

۱۱. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

فعالیت به عنوان فریلنسر و بازاریاب شبکه‌های اجتماعی این روزها بسیار محبوب شده است. بهتر است بدانید که منظور از بازاریابی به معنای قدیمی کلمه نیست. بلکه این فرد باید درک کاملی از اهمیت تاثیر شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین از طریق تولید محتوای مناسب، تولید بنر و طراح‌های خلاقانه و حتی ساخت انیمیشن برای معرفی یک کالا و استخدام اینفلوئنسرها برای تبلیغات داشته باشد. وظایف یک بازاریاب شبکه اجتماعی چیزی بیش از اغلب بازاریاب‌هایی است که در شرکت‌ها مشغول به کار هستند. بنابراین این فرد باید توانایی و مهارت بسیار بالایی در راه اندازی و هدایت کمپین‌های تبلیغاتی داشته باشد. معمولا چنین افرادی از طرف کارفرمای خود اجازه استخدام تولید کننده محتوا، مترجم یا انیمیشن ساز و کلیه افرادی که نیاز هست را دارند. علاوه بر این بازاریاب شبکه‌های اجتماعی مسئولیت مدیریت وب سایت و صفحاتی که یک شرکت یا برند در شبکه‌های اجتماعی دارد نیز به عهده خواهد داشت.

در صورتی که قصد همکاری با فریلنسری که بازاریاب شبکه‌های اجتماعی است را دارید، با خواندن این مطلب که راهنمای کاملی برای استخدام یک فریلنسر متخصص در دیجیتال مارکتینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

متوسط درآمد سالیانه برای فریلنسری که  شغلش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است حدود ۴۷ هزار دلار است.

۱۲. ویرایشگر ویدیو یا ویدیو ادیتور

با توجه به اهمیت تولید محتوای منحصر بفرد و جذابیت بالای تولید محتوای ویدیویی، اغلب شرکت‌ها به دنبال همکاری با فریلنسرهایی هستند که در ایدت ویدیو مهارت داشته باشند. چنین فریلنسری باید بتواند صدا و تصویر یک ویدیو را هماهنگ کند، یک ویدیو را زیرنویس کرده، اشتباهات و مشکلات را رفع کند و مطمئن شود که موضوع ویدیو با خط داستانی و هدف شرکت از تولید محتوای ویدیویی یکی است. برای درک اهمیت تولید محتوای ویدیویی و لوزم بعالیت به عنوان فریلنسر ادیتور ویدیو، کافی است نگاهی به اینستاگرام خودتان بزنید و در کمال تعجب به نکته‌ای برخواهید خورد که به آن دقتی نداشته‌اید:

شما در شبکه‌های اجتماعی علاقه بیشتری به دیدن ویدیوها دارید تا عکس‌ها!

بنابراین اگر به تولید محتوا علاقه داشته، خلاقیت خوبی دارید و در ادیت، زیرنویس و پیدا کردن محتوای ویدیویی از مهارت خوبی برخوردارید می‌توانید فعالیت به عنوان فریلنسر در زمینه ادیت ویدیو را آغاز کنید.

متوسط درآمد سالیانه یک ویرایشگر ویدیو حدود ۶۲ هزار دلار است که بسته به کیفیت و خلاقیت ویدیو افزایش خواهد یافت.

پایان قسمت اول

پایان قسمت اول

محبوبیت و دامنه مشاغلی که می‌توان به عنوان فریلنسر در آن‌ها فعالیت داشت بسیار گسترده و متنوع است. در قسمت اول این مطلب به ۱۲ مورد از محبوبترین زمینه های شغلی‌ فریلسنری اشاره کردیم که به سرعت می‌توانید در آن رشد کرده و فراموش نکنید که فریلنسر بودن نوعی خویش کارفرمایی است و موفقیت شما در این شغل بسته به میزان تلاش و توانایی‌های شما دارد. بهتر است با برنامه ریزی پیش بروید و تصور نکنید که فریلنسر بودن یعنی بی نظمی و کار نکردن، بلکه مانند همیشه باید ساعات کاری، جدول برنامه ریزی داشته و اصول اخلاقی را رعایت کنید تا بتوانید به درآمد فوق العاده‌ای برسید.

 در قسمت دوم از این مطلب به معرفی ۱۳ شغل دیگری که می‌توانید به عنوان فریلنسر در آن فعالیت داشته باشیدخواهیم پرداخت. در ضمن پولسازترین شغل این لیست را در قسمت بعد بخوانید.

parsfreelancer.ir
در ۵ گام ساده کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید!

کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همان مدیر بازاریابی آنلاین کسی است که مسئولیت معرفی و افزایش فروش و جذب مشتری در شبکه‌های اجتماعی و به صورت آنلاین را به عهده دارد. این روزها با رشد محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و تاثیر رسانه‌ها بر تشویق افراد به استفاده از خدمات یا خرید کالا، دیجیتال مارکتینگ و توجه به بازاریابی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی بسیار اهمیت یافته است.


یکی از مشاغلی که به صورت فریلنسری امکان انجام آن وجود دارد مدیریت شبکه‌های اجتماعی  و  کار کردن به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ است. این مشاغل را می‌توان به صورت حضوری یا دورکاری انجام داد اما در هر دو صورت نیاز به انجام مصاحبه و تجربه کافی در زمینه مورد نظر است. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید بداند که چطور از قدرت رسانه‌ها در تولید محتوای بازاریابی، استخدام اینفلوئنسرها یا تولید محتوای تصویری و صوتی برای جذب مشتری استفاده کند. انتخاب کارشناس دیجیتال مارکتنیگ مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این فرد باید مهارت و استعداد لازم برای انجام دقیق کارها را داشته باشد و هدف کار شما را درک کند. اگر قصد استخدام یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیر شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود را دارید در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر در ۵ گام ساده راهنمای انتخاب یک کارشناس دیجیتال مارکتنیگ مناسب را فراهم کرده‌ایم.

parsfreelancer.ir
قانع کردن مشتری در ۵ گام ساده!

تصور کنید قصد قانع کردن مخاطب یا مشتری برای خرید یا استفاده از محصولات و خدمات جدید را دارید.در حالی که مخاطب سپر دفاعی خود در مقابل نخریدن را محکم نگه داشته است، شرایط برای شما سخت و خسته کننده تر خواهد شد.  بدون شک  قرار گرفتن در چنین موقعیتی برای صاحبان کسب و کار بسیار سخت خواهد بود زیرا علاوه بر پیدا کردن راهی برای قانع کردن مخاطب باید با سایر شرکت‌هایی که در زمینه مشابهی باهم فعالیت می‌کنند نیز رقابت داشته باشند.


اصولا صاحبان کسب و کار به ویژه افرادی که حرف جدیدی برای گفتن دارند یا کالا و خدمات تازه‌ای به مردم ارائه می‌دهند نه تنها باید به قانع کردن مخاطب خود فکر کنند بلکه باید او را راضی کنند که خدماتشان به آن‌ها کمک کرده و نسبت به سایر محصولات و خدمت‌های مشابه که توسط شرکت‌های قدیمی‌تر ارائه می‌شود، بهتر است. مطالعاتی که در دانشگاه یورک در همین زمینه انجام شدِ نشان دادِ که انسان‌ها به صورت ذاتی در مقابل چیزهای جدید سپر دفاعی سفت و سختی دارند و  به راحتی برای خرید یا استفاده از یک محصول راضی نمی‌شوند. مهم نیست که چقدر این محصول می‌تواند به آن‌ها کمک کند یا زندگی را برایشان ساده کند، این محصول جدید حکم یک غریبه را دارد و زمانی که صحبت از صرف کردن پول برای خرید یا استفاده از این محصولات جدید باشد، کار سختتر نیز می‌شود.

به عنوان کسی که صاحب کسب و کار است باید بدانید، پیش از اینکه مشتری هرگونه هزینه‌ای برای استفاده از خدمات یا خرید محصولات شما صرف کند باید قانع شود که اصلا چرا باید برای محصول شما هزینه‌ای صرف کند. به عنوان یک فروشنده شما در مرحله اول باید دوست مخاطب باشید تا بتوانید سپر دفاعی او را پایین آورده و از مرحله قانع کردن عبور کنید. به عنوان یک فروشنده شما باید هنر فروش و قانع کردن مخاطب برای خرید را داشته باشید.

در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر 5 راه برای قانع کردن مشتری به استفاده از محصول یا خدمات جدید را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شما در زمینه فروش باشد.

برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه چه کسی مناسب تر است؟
برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه چه کسی مناسب تر است؟

شاید تا به حال شما هم بر سر دو راهی انتخاب سپردن کار ساخت اپلیکیشن تلفن همراه به یک فریلنسر یا شرکت ایستاده باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که استارتاپ‌های حوزه خدمات و تکنولوژی باید به آن توجه کنند، بحث ساخت اپلیکیشن تلفن همراه است. ممکن است بین انتخاب یک توسعه دهنده برنامه‌های تلفن همراه یا یک مرکز توسعه دهنده دچار شک و تردید شوید.

دقت داشته باشید زمانی که صحبت از ساخت اپلیکیشن تلفن همراه می‌شود اکثر مواردی که به آن باید توجه کنید بستگی به نوع کسب و کار و وسعت کاری که می‌خواهید انجام دهید دارد. برخی از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند که فردی را به صورت دائم استخدام کنند و در شرکت یا محل کارشان حضور داشته باشد برخی دیگر برون سپاری را دوست دارند. در این میان عده‌ای برای ساخت اپلیکیشن موبایل خود به آژانس‌های توسعه دهنده وب و اپلیکیشن تلفن همراه مراجعه می‌کنند.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که کدام یک از موارد گفته شده برای انجام کار مورد نظر شما بهتر هستند.

برخی از پروژه‌ها وجود دارند که نمی‌توان انجام و ساخت آن را فقط به یک نفر سپرد، به دلایل مختلف ممکن است شما نیاز به یک طراح رابط کاربری و UX، یک توسعه دهنده پشتیبانی و یک طراح و بسیاری از افراد دیگر داشته باشید.

برای شرکت‌های بزرگ که  حجم ساخت اپلیکیشن تلفن همراه آن‌ها بسیار زیاد است به چند توسعه دهنده برای کار روی قسمت‌های مختلف نیاز است. ممکن است شما نیاز به یک یا چند مهندس برای برنامه نویسی داشته باشید. برای مثال اگر بخواهید اپلیکیشنی مخصوص  تلفن همراه آیفون بسازید حتما نیاز به شخصی دارید که درباره برنامه نویسی  سویفت (swift) یا آبجکتیو-سی (objective-c) تسلط داشته باشد. علاوه بر این اگر قصد ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای سیستم عامل اندروید را دارید، برنامه نویس شما باید به زبان جاوا تسلط داشته باشد. باید بدانید که اگر نیاز به سیستم سرور برای رسیدگی به کارهای مشتریان داشته باشید، حتما باید یک مهندس کامپیوتر که به جاوا اسکریپت و چند زبان برنامه نویسی دیگر تسلط دارد استخدام کنید. زمانی که با بررسی همه جوانب کار و برنامه ریزی مشخص کردید که چند توسعه گر و برنامه نویس نیاز دارید می‌توانید بین استخدام یک فریلنسر یا سپردن کل کار به یک آژانس ماهر تصمیم گیری کنید.

فریلنسر یا شرکت، کدام بهتر است ؟

فریلنسر یا شرکت، کدام بهتر است ؟

در صورتی که زمان شما برای تکمیل کار محدود است و به مهارت‌های مختلفی نیاز دارید به احتمال بسیار زیاد بهترین انتخاب همکاری با یک آژانس یا شرکت برنامه نویسی است. اگر به دنبال دردسر کمتر هستید و دوست ندارید برای بخش‌های مختلف برنامه خود به صورت انفرادی اقدام به استخدام هر شخص کنید و می‌خواهید یک مجموعه مسئولیت  کل کارهای راه اندازی و طراحی اپلیکیشن تلفن همراه شما را بر عهده بگیرید بازهم بهتر است با شرکت‌های برنامه نویسی و توسعه دهنده اپلیکیشن تلفن همراه قرارداد ببندید.

در شرایطی که نمی‌دانید بین استخدام یک فریلنسر توسعه دهنده و برنامه نویس یا شرکت مشابه  برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه خود کدام یک را انتخاب کنید بتر است به عوامل دیگری که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم دقت کنید.

۱. بودجه خود را در نظر بگیرید!

۱. بودجه خود را در نظر بگیرید!

زمانی که شما برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه خود به شرکت‌ها و آژانس‌های متخصص در این زمینه مراجعه می‌کنید آن‌ها با مشاوره اصولی به شما تیمی از افراد متخصص را معرفی می‌کنند که برای انجام کارتان آماده هستند. این شرکت‌ها اغلب با برنامه ریزی و مشورت صاحبان مشاغل  و بر طبق نظر فرد، برنامه کاری را تنظیم کرده و شما تقریبا کاری  نخواهید داشت و همه چیز بر عهده شرکت خواهد بود. با این وجود همانطور که می‌دانید هر چیز هزینه‌ای دارد و هرچه رفاه بیشتری بخواهید با هزینه بالاتری پرداخت کنید. این شرکت‌ها عموما دستمزد بسیار بالایی از مشتریان خود به ازای ارائه خدمات طلایی ارائه می‌دهند.

در حالی که اگر خودتان شخصا با صرف هزینه و مشورت اقدام به برنامه ریزی کرده و بدانید برای هر بخش نیاز به چه کسی دارید و اقدام به استخدام فریلنسرهای مختلف کنید، هزینه شما به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.  برای استعلام دقیق هزینه‌های خود می‌توانید از سیستم منحصر به فرد پارس فریلنسر برای تعیین تعرفه‌های مورد نظر خود اقدام کنید و هزینه مورد نظر خود را برآورد کنید.

بهرحال بودجه خود را باید بررسی کنید و ببینید از نظر منطقی و اقتصادی استخدام یک فریلنسر  یا سپردن کامل کار به یک شرکت برای شما بهتر است.

۲. هدف از ساخت اپلیکیشن را مشخص کنید!

۲. هدف از ساخت اپلیکیشن را مشخص کنید!

علاوه بر بودجه‌ای که در اختیار دارید باید به هدف و مقصود ساخت اپلیکیشن تلفن همراهی که مد نظر دارید نیز فکر کنید. به صورت کاملا واضح، مشخص کنید از طراحی یک اپلیکیشن چه چیزی انتظار دارید، آیا به دنبال ساخت برنامه‌ای مانند اسنپ یا اسنپ چت هستید؟ اگر برنامه شما مشابه این نمونه‌ها باشد بهتر است تیم توسعه دهنده خودتان را تشکلی دهید. چنین اپلیکیشن‌هایی به صورت دائمی نیاز به بروز رسانی و توسعه دارند و تقریبا به صورت دوره‌ای باید امکانات جدید به آن‌ها اضفه شود. بنابراین شما نیاز به تیمی خواهید داشت که روی توسعه، گرافیک و افزایش قابلیت‌های برنامه شما کار کند. در چنین حالتی بهتر است به صورت انفرادی اقدام به استخدام اشخاص کنید و بعد تیم خود را در محل کار داشته باشید تا به صورت دائمی پیگیر کارهای مورد نظر باشند. دقت داشته باشید که با رشد و بزرگ شدن شرکت شما و افزایش محبوبیت خدماتتان باید با توجه به نیاز مشتری اپلیکیشن تلفن همراه خود را تغییر و توسعه دهید تا دسترسی مشتریان به شما راحت‌تر شود.

۳. وقت و زمان را در نظر بگیرید!

برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه خود بهتر است به نوع شرکت و کسب و کار خود فکر کنید، آیا در حال حاضر کسب و کار یا شرکتی که دارید در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و به برنامه‌ای جهت افزایش رضایت مشتریان، ثبت بازخورد و پیگیری‌های این چنینی نیاز دارید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوال مثبت باشد، بهتر است کار طراحی و ساخت اپلکیشن تلفن همراه به یک شرکت توسعه دهنده مراجعه کنید و وقت خود را صرف استخدام تک به تک فریلنسرها نکنید. با برون سپاری کار به یک شرکت متخصص می‌توانید وقت زیادی صرفه جویی کرده و روی کسب و کار خود تمرکز کنید. درست است که چنین شرکت‌هایی هزینه بالاتری دریافتمی‌کنند اما در طولانی مدت برای شما از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود.

۴. تعرفه و ارزش گذاری کار

۴. تعرفه و ارزش گذاری کار

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در انتخاب توسعه دهنده برنامه‌های تلفن همراه، ارزش گذاری پروژه است. جالب است بدانید شرکت‌های توسعه دهنده، اغلب با هزینه و تعرفه‌های مشخصی اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن تلفن همراه می‌کنند. در حالی که فریلنسرها عموما با دستمز ساعتی راحت‌تر هستند و تعیین هزینه را به بعد از انجام پروژه موکول می‌کنند.

دلیل انعطاف شرکت‌ها با قیمت تعیین شده این است که اغلب به دلیل تجربه کاری، بر حسب حجم و مقدار زمانی که برای یک پروژه صرف می‌شود می‌توانند به راحتی هزینه یک پروژه را از ابتدا تا به انتها با برنامه ریزی به شما ارائه دهند. هرچند که در برخی موارد ممکن است فریلنسرها هم با قیمت تعیین شده شروع به کار کنند. هرچند که گاهی ممکن است برنامه مورد نظر شما سختی‌هایی در طراحی یا اجرا داشته باشد و قیمت کمی تعیین کند اما شرکت‌ها به راحتی می‌توانند حدود قیمت را به شما اعلام کنند.

۵. کارشناس برنامه ریزی را فراموش نکنید!

۵. کارشناس برنامه ریزی را فراموش نکنید!

یکی از مهمترین عواملی که باعث پیشبرد دقیق و تحویل به موقع پروژه می‌شود وجود جدول برنامه ریزی و کسی است که مدیریت تیم را برعهده داشته باشد. شرکت‌های توسعه دهند اغلب از کارشناسان حرفه‌ای برای مدیریت پروژه‌ها استفاده می‌کنند. این کارشناس وظیفه هماهنگی، ایجاد ارتباط و اطمینان در مشتری را بر عهده دارد و کار برنامه ریزی هر بخش را انجام می‌دهد. در واقع این شخص یا شرکتی که کار را به آن‌ها سپرده‌اید، به عنوان واسطه‌ای بین شما و برنامه نویس و توسعه دهنده‌ها عمل می‌کنند. حال آنگه فریلنسرها خودشان اغلب برنامه ریزی را انجام داده و سعی در تحویل به موقع کار دارند، اگر وقت اضافی برای تشکیل تیم و مدیریت کارهای فردی فریلنسرهایی که اسخدام کرده‌اید نداشته و در صورتی که تا به حال تجربه‌ای در زمینه برنامه‌های موبایل و نرم افزار ندارید بهتر است  کار را به یک آژانس یا شرکت سپرده یا اگر قصد تشکیل تیم خود را دارید بهتر است پیش از هرچیز یک کارشناس برنامه ریزی و مدیریت استخدام کنید.

وقت انتخاب است!

وقت انتخاب است!

بعد از اینکه همه عوامل تاثیر گذار بر ساخت اپلیکیشن تلفن همراه خود را مشخض کردید در نهایت این شما هستید که با بررسی عوامل مختلف و نتایجی که بدست می‌آورید تصمیم می‌گیرید بهتر است کار خود را به یک یا چند فریلنسر سپرده یا شرکت توسعه دهنده را انتخاب کنید. بهتر است از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید و در صورتی که تصمیم گرفتید خودتان به کارها رسیدگی کنید حتما جدول برنامه ریزی داشته باشید. شما می‌توانید در وب سایت پارس فریلنسر با استفاده از سیستم تعیین تعرفه هزینه پروژه خود را تخمین بزنید و در کنار آن با بررسی پروفایل بهترین فریلنسرها تیم خود را تشکیل دهید. علاوه بر این می‌توانید از کارشناسان ما کمک خواسته و در کنار استخدام چند فریلنسر یک کارشناس برنامه ریزی دور کار نیز استخدام کنید.

اگر هر گونه سوال یا پیشنهادی در زمینه ساخت اپلیکیشن تلفن همراه دارید یا قبلا تجربه کار در این زمینه را دارید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

پارس فریلنسر ؛ پلتفرم برون سپاری پروژه ، استخدام و سفارش آنلاین خدمات
پارس فریلنسر ؛ پلتفرم برون سپاری پروژه ، استخدام و سفارش آنلاین خدمات

امروزه تبلیغات وسیعی درباره مشاغل خانگی و انجام پروژه از راه دور به چشمتان می‌خورد ولی چیزی که بیشتر از همه نظر افراد تحصیل کرده را به خود جلب می‌کند، معمولا کار کردن بصورت فریلنس است. شاید خیلی از افراد فریلنسر را به عنوان مترجم یا طراح گرافیکی که در منزل کار می‌کند بشناسند اما تعریف فریلنسر فراتر از این است.


فریلنسر کیست؟

فریلنسر یک فرد متخصص است که هم‌ زمان به یک یا چند مشتری بدون این که نیاز به قرارداد دائمی با آن‌ها داشته باشد خدمات خودش را ارائه می‌دهد. فریلنسرها خدمات متنوعی ارائه می‌دهند و کار آن‌ها می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد. فریلنسر سرویس ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می‌کند. آنها معمولاً ساعتی، روزانه یا پروژه ای دستمزد می‌گیرند.


زمینه هایی که در آن فریلنسینگ رایج است

موسیقی ، چاپ ، نویسندگی ، تایپ ، ترجمه ، برنامه نویسی ، عکاسی ، روزنامه‌نگاری ، آرایشگری ، ویرایش ، طراحی گرافیک ، طراحی سایت ، حسابداری ، مشاوره ، راهنمای تور ، برخی فعالیت های مهندسی معماری و …

فریلنسینگ همان شغل آزاد است؟

حالا با توجه به تعریف قبل، هر کسی با هر مهارتی می‌تواند فریلنسر باشد. شاید فکر کنید که این تعریف همان شغل آزاد است و این حرف کاملا غلط نیست اما این سطحی نگریست. کسانی که بخواهند به صورت سنتی شغل آزاد داشته باشند، معمولا به دفترکار یا یک مغازه احتیاج دارند تا خدمات و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بتوانند افرادی که به خدمت آنان نیاز دارند را شناسایی کنند.

اما هزینه این کار چقدر است؟ آیا بعد از راه اندازی محل کار اکثر کسانی که به خدمت شما نیاز دارند، می‌توانند شما را پیدا کنند؟ برای شناساندان خودتان به بازار کسب و کار چقدر باید هزینه مالی و زمانی صرف کنید؟ چگونه باید اعتماد سازی کنید؟

 

پارس فریلنسر دفتر کار شخصی شما

پارس فریلنسر بستری برای حل تمام مشکلات فوق فراهم کرده است. شما می‌توانید با عضویت رایگان در پلتفرم پارس فریلنسر یک دفترکار مجازی داشته باشید تا خدمات و نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارید و به تمام افرادی که نیاز به خدمات شما دارند فرصت همکاری دهید. سوابق کاری خود را به صورت دسته بندی شده ثبت کنید. با انجام پروژه های موفق اعتبار کاری کسب کنید. همچنین فریلنسر هایی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با کارفرما های بین المللی کار کنند. مهم تر از همه این است که می‌توانید در پارس فریلنسر رزومه ی کاری حرفه‌ای بسازید.

 

تضمین تخصص

پارس فریلنسر برای فریلنسرها آزمون هایی در نظر گرفته است تا از طریق آن هم مهارت خود را افزایش دهند هم به کارفرما اطمینان دهند که در کاری که انجام می‌دهند تخصص کافی دارند. گواهینامه ی مهارت فریلنسر به صورت نشان تخصص در پروفایل فریلنسر درج میشود. یعنی کارفرما با دیدن پروفایل شما به واقعی بودن تخصص شما پی می‌برد.


 

پروفایلی که پارس فریلنسر در اختیار شما قرار می‌دهد، فقط شامل «درباره من» و نمونه کارهای شما و نظر مشتریان قبلی شما نیست. علاوه بر این موارد سوابق شغلی و تحصیلی شما را به صورت خلاصه و مشروح در اختیار کارفرما و بازدید کنندگان قرار می‌دهد. آمار بازدید و پسندیده شدن نمونه کارها را نیز در اختیار دارید.


100% دستمزد متعلق به فریلنسر است

شاید دیگر سایتهای فریلنسری برخی از امکاناتی که گفته شد را در اختیار شما قرار دهند اما پارس فریلنسر یک تفاوت بزرگ با دیگر سایتهای فریلنسری دارد، این بار 0 دستمزد به شما تعلق می‌گیرد! در دنیای کسب و کار اگر کسی شما را به کارفرمایی معرفی کند، در دستمزد شما شریک می‌شود اما پارس فریلنسر شما را به عنوان یک حامی ‌به کارفرما معرفی می‌کند. حتی شما لازم نیست برای ثبت پیشنهاد هم مبلغی پرداخت کنید! به تمام این حمایت ها، پشتیبانی 24 ساعته را اضافه کنید. اگر شما درمورد هر یک از امکانات سایت سوالی داشتید یا اختلافی با کارفرما پیدا کردید پشتیبانی در اسرع وقت به سؤالات شما پاسخ می‌دهد.


مسئله پرداخت دستمزد شما نیز در پارس فریلنسر تضمین شده است. با سیستم پرداخت امن دستمزد شما قبل از شروع کار در میز کار پارس فریلنسر سپرده گذاری می‌شود و شما پس از اتمام کار و تحویل پروژه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.


کسب و کار خود را به صورت رایگان،بدون نیاز به راه اندازی وبسایت در فضای مجازی معرفی کنید

فریلَنسرها و سایر کسب و کارها می‌توانند کالا و خدمات خود را در پلتفرم خدمات محلی پارس فریلنسر معرفی کنند و بدون واسطه و محدودیت جغرافیایی سفارش بگیرند.

 

پارس فریلنسر  

با اطمینان خاطر پروژه هایتان به انجام می‌رسند

کسانی که در پارس فریلنسر خدمات محلی سفارش می دهند یا پروژه های خود را برونسپاری می‌کنند، می‌توانند از مهارت فریلنسری که به آنها پیشنهاد انجام پروژه را می‌دهد، با توجه به نشان مهارتهایش، اطمینان کسب کنند. حتی می‌توانند نمره ای که فریلنسر در آزمون مهارت کسب کرده را ببینند. بدون خواندن تمام توضیحات «درباره من» سوابق شغلی فریلنسر را در قسمت مربوطه به سرعت پیدا کنند. نمونه کارها و نظر کارفرمایانی که قبلا با فریلنسر کار کرده اند را بررسی کنند.

پارس فریلنسر تنها پلتفرمی‌ است که تمام ابزارهای مورد نیاز برای استخدام ، برون سپاری پروژه و سفارش خدمات محلی را یکجا در اختیار شما قرار میدهد و همیشه و همه‌جا به آن دسترسی دارید. با انتخاب نوع پروژه خود، دیگر نیازی نیست وقت خود را برای پیدا کردن آدرس نیرو های متخصص تلف کنید. مقایسه قیمت از دیگر ویژگی های پارس فریلنسر می‌باشد. اگر شما بخواهید برای برون سپاری پروژه خود از چند متخصص قیمت بگیرید باید وقت زیادی برای توضیح دادن پروژه خود برای هر یک از آنها صرف کنید یا با دادن یک قیمت ثابت از کارکردن با افراد ماهر ، خود را محروم کنید. اما در پارس فریلنسر شما می‌توانید با مشخص کردن رنج قیمت از پیشنهادات مختلفی بهره مند شوید.


تیم کاری خود را تشکیل دهید

برون سپاری پروژه های سنگین یکی از چالشهای کارفرمایان است. برای انجام اینگونه پروژه ها  نیازمند یک تیم است. اگر به صورت سنتی عمل کنند، مجبورند یک تیم کاری از پیش تشکیل شده را به کار گیرند، همزمان پول زیادی را بپردازند و تا اتمام پروژه نمی‌توانند به راحتی همکاری خود را با آنها قطع کنند.

در پارس فریلنسر می‌توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. یعنی از بین پیشنهادات دریافت شده چند نفر را انتخاب کنید و تیم را با افرادی که دوست دارید تشکیل دهید. اگر هم یکی از افراد تیم در انجام کار کاهلی کرد به راحتی می‌توانید آنرا تغییر دهید.


تضمین مالی و کیفیت


پرداخت امن 

کارفرمایان با سیستم پرداخت امن دستمزد فریلنسر را بعد از تحویل کار می‌پردازند ، کارفرما می‌تواند بعد از تحویل کار ، کیفیت پروژه را بررسی و در صورتی که از کیفیت راضی بود پرداخت امن را برای فریلنسر آزاد کند. در این مدت اگر کار نیاز به اصلاح داشت، قبل از آزادسازی سپرده یا همان پرداخت امن می‌تواند ایرادها را از طریق فریلنسر رفع نماید. اگر در موارد مالی یا هر چیز دیگری  با فریلنسر  مشکل بوجود آمد، تیم حل اختلاف وارد عمل میشود.


سابقه کاری 100درصد موثق

فریلنسر ها بعد از انجام هر پروژه از کارفرمایان خود و پلتفرم امتیاز کسب می‌کنند. این امتیازات میزان مهارت ، تمایل به همکاری مجدد و وقت شناسی آنها را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با توجه به این معیارها بهترین فرد را برای انجام کارهای خود استخدام کنید.

پارس فریلنسر دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، نشان ملی رسانه های دیجیتال و گواهینامه ssl (امن سازی ارتباط بین کاربر و وب سایت)  بوده و توسط شرکتی کارآفرین راه اندازی و مدیریت می شود.


پارس فریلنسر پشتیبان فریلنسر، آسایش کارفرما