parsfreelancer

اشتراک گذاشته شده با :

فروش

چگونه می‌توان از تاثیر قدرت اجتماعی برای افزایش فروش استفاده کرد؟
چگونه می‌توان از تاثیر قدرت اجتماعی برای افزایش فروش استفاده کرد؟

شاید پیش از این افزایش فروش مشاغل آنلاین کار چندان آسانی نبود اما امروزه به کمک تاثیر اجتماعی یا چیزی که به نام “Social Proof” شناخته می‌شود می‌توانید کار بازاریابی را راحت‌تر انجام دهید.

در مرحله اول بهتر است که تعریفی از اصطلاح تاثیر اجتماعی یا “Social Proof” داشته باشیم. قدرت رسانه یا تاثیر بازاریابی اجتماعی بر فروش، مفهومی است که برای اولین بار در کتاب «رابرت کالدینی» (Robert Cialdini) در سال ۱۹۸۴ به کار رفت.

پیش از هر چیز شما می‌توانید با استفاده از گونه‌های مختلف تاثیر اجتماعی برای بازاریابی کمپین‌های مختلف تبلیغاتی خود استفاده کنید. تاثیر اجتماعی انواع مختلفی از جمله تعداد ستاره‌ها، نظرات سایر مشتریان و کاربران و تجربه خرید سایرین از شما و غیره دارد.

یکی دیگر از مواردی که در کمپین‌های خود برای افزایش فروش با استفاده از تاثیر اجتماعی می‌توانید انجام دهید، استفاده از قدرت «شمارش معکوس» است. برچسب شمارش معکوس روی هر چیزی، احساس هیجان در مخاطب ایجاد می‌کند زیرا می‌داند تا پایان وقت محدودی می‌توانید از فروش فوق العاده یا سرویس‌های شما استفاده کند. بهتر است در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر با ما همراه باشید تا بیشتر از تاثیر و قدرت اجتماع بر فروش خود آگاه شوید.

https://parsfreelancer.ir/getting-traffic-but-zero-sales-how-social-proof-can-help/


parsfreelancer.ir
قانع کردن مشتری در ۵ گام ساده!

تصور کنید قصد قانع کردن مخاطب یا مشتری برای خرید یا استفاده از محصولات و خدمات جدید را دارید.در حالی که مخاطب سپر دفاعی خود در مقابل نخریدن را محکم نگه داشته است، شرایط برای شما سخت و خسته کننده تر خواهد شد.  بدون شک  قرار گرفتن در چنین موقعیتی برای صاحبان کسب و کار بسیار سخت خواهد بود زیرا علاوه بر پیدا کردن راهی برای قانع کردن مخاطب باید با سایر شرکت‌هایی که در زمینه مشابهی باهم فعالیت می‌کنند نیز رقابت داشته باشند.


اصولا صاحبان کسب و کار به ویژه افرادی که حرف جدیدی برای گفتن دارند یا کالا و خدمات تازه‌ای به مردم ارائه می‌دهند نه تنها باید به قانع کردن مخاطب خود فکر کنند بلکه باید او را راضی کنند که خدماتشان به آن‌ها کمک کرده و نسبت به سایر محصولات و خدمت‌های مشابه که توسط شرکت‌های قدیمی‌تر ارائه می‌شود، بهتر است. مطالعاتی که در دانشگاه یورک در همین زمینه انجام شدِ نشان دادِ که انسان‌ها به صورت ذاتی در مقابل چیزهای جدید سپر دفاعی سفت و سختی دارند و  به راحتی برای خرید یا استفاده از یک محصول راضی نمی‌شوند. مهم نیست که چقدر این محصول می‌تواند به آن‌ها کمک کند یا زندگی را برایشان ساده کند، این محصول جدید حکم یک غریبه را دارد و زمانی که صحبت از صرف کردن پول برای خرید یا استفاده از این محصولات جدید باشد، کار سختتر نیز می‌شود.

به عنوان کسی که صاحب کسب و کار است باید بدانید، پیش از اینکه مشتری هرگونه هزینه‌ای برای استفاده از خدمات یا خرید محصولات شما صرف کند باید قانع شود که اصلا چرا باید برای محصول شما هزینه‌ای صرف کند. به عنوان یک فروشنده شما در مرحله اول باید دوست مخاطب باشید تا بتوانید سپر دفاعی او را پایین آورده و از مرحله قانع کردن عبور کنید. به عنوان یک فروشنده شما باید هنر فروش و قانع کردن مخاطب برای خرید را داشته باشید.

در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر 5 راه برای قانع کردن مشتری به استفاده از محصول یا خدمات جدید را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شما در زمینه فروش باشد.