شاید پیش از این افزایش فروش مشاغل آنلاین کار چندان آسانی نبود اما امروزه به کمک تاثیر اجتماعی یا چیزی که به نام “Social Proof” شناخته می‌شود می‌توانید کار بازاریابی را راحت‌تر انجام دهید.

در مرحله اول بهتر است که تعریفی از اصطلاح تاثیر اجتماعی یا “Social Proof” داشته باشیم. قدرت رسانه یا تاثیر بازاریابی اجتماعی بر فروش، مفهومی است که برای اولین بار در کتاب «رابرت کالدینی» (Robert Cialdini) در سال ۱۹۸۴ به کار رفت.

پیش از هر چیز شما می‌توانید با استفاده از گونه‌های مختلف تاثیر اجتماعی برای بازاریابی کمپین‌های مختلف تبلیغاتی خود استفاده کنید. تاثیر اجتماعی انواع مختلفی از جمله تعداد ستاره‌ها، نظرات سایر مشتریان و کاربران و تجربه خرید سایرین از شما و غیره دارد.

یکی دیگر از مواردی که در کمپین‌های خود برای افزایش فروش با استفاده از تاثیر اجتماعی می‌توانید انجام دهید، استفاده از قدرت «شمارش معکوس» است. برچسب شمارش معکوس روی هر چیزی، احساس هیجان در مخاطب ایجاد می‌کند زیرا می‌داند تا پایان وقت محدودی می‌توانید از فروش فوق العاده یا سرویس‌های شما استفاده کند. بهتر است در این مطلب از وبلاگ پارس فریلنسر با ما همراه باشید تا بیشتر از تاثیر و قدرت اجتماع بر فروش خود آگاه شوید.

https://parsfreelancer.ir/getting-traffic-but-zero-sales-how-social-proof-can-help/